Reviews from Mr. Sushi Heerenveen

Recent reviews

4.0
van der Velde
22 June 2026

Ik schrijf nooit een beoordeling, maar op verzoek van mijn familie uit Spanje, dit berichtje. Voor het eerst sushi besteld (ik lust het nl zelf niet sorry). Dit speciaal voor mijn familie die uit Spanje bij mij logeert. Ze hebben zo enorm genoten van jullie heerlijke sushi.! Ik heb mensen nog nooit zo zien genieten van eten. Echt zo bijzonder.! Bedankt dat jullie mijn gasten met jullie eten zo hebben kunnen laten genieten.!

H.S.
19 June 2026

Online bestelling stond klaar zoals afgesproken tijdsindicatie, vriendelijk geholpen door een jongedame bij het afhalen en de bestelde sushi was om een lang verhaal kort te maken heerlijk!

HOFMAN
15 June 2026
Nijdam
14 June 2026
Marcel
31 May 2026

Elke keer weer geweldig lekker! Voor ons zou een bakje wasabi per persoon mogen i.p.v. 1tje. Maar verder alles top!

Irene Bos-Kromkamp
30 May 2026

Helaas bestelling zonder stokjes, soja saus en gember/wasabi ontvangen. Erg jammer.

Sjoerd
29 May 2026

Na eerder wat mindere ervaring, werd dit perfect opgelost! Dit was het dan ook precies zoals we wensten. Dank voor de goede service!

Marcel
26 May 2026

Zoals gebruikelijk lekkere sushi. Goede kwaliteit en vers gemaakt.

Jacomijn
24 May 2026

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel

Stella
23 May 2026

Sushi was heerlijk!

Sanne
18 May 2026

Heerlijke sushi, super kwaliteit. We hadden onze bestelling afgehaald, thuis zagen we dat er 1 rol mistte, kan gebeuren, we hadden gebeld en het werd gelijk thuis nagebracht, supersnel. Goeie service!

Arie
16 May 2026

Ruime keuze, snel geleverd en een goed prijs kwaliteit verhouding. Nu nog Mr. Chikin en Mr. Sushi op 1 website combineren, maar daar zal wel een reden voor zijn.

Suzanne Corbijn
13 May 2026

Helaas zat het extra bakje sojasaus, waar ik wel voor had betaald, niet bij mijn bestelling

Johan
8 May 2026
Anoeska
6 May 2026
Svenja
4 May 2026

Vers en lekker

Thijs van dijk
4 May 2026

Top’ ook goed gepresenteerd

K. Bos
4 May 2026

Prima service. Goede kwaliteit en bezorging op tijd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Annalie
28 April 2026

Heerlijk zalm poke bowl

Linda HB
26 April 2026

De rijst van de sushi was warm en klef.

Gosse
23 April 2026

De springbox. Helemaal top. Jammer dat de kikkoman in een zakje komt en niet meer in klein flesje. Verder heerlijk gegeten.

Anoniem
17 April 2026

Het was vandaag erg goed.

Karin
13 April 2026

De pokebowls zijn altijd lekker, maar lastig met dressing. Ik heb zelfs betaald voor extra dressing, maar dat was niet te proeven.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Ellen
12 April 2026

Echt een aanrader!

Jordy
7 April 2026

Perfect! Super lekker gegeten

Celina
5 April 2026
Berdien
5 April 2026

Lekkerrr

Chantal
4 April 2026

Heerlijke sushi en snelle levering

Susanne
4 April 2026
Edwin
4 April 2026

Weer heerlijk gegeten

Olaf Berkhout
29 March 2026

Was weer super!!!

Henman
29 March 2026

Het was weer voortreffelijk!!! Goede sushi en heerlijke japanse kip.

Kuperus
20 March 2026

Goede info en snel levering, en lekker natuurlijk

K. Bos
15 March 2026

Heerlijk gegeten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Rob Fontaine
15 March 2026

Prijzig, maar zeer goede sushi. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ilse
13 March 2026
Naomi
12 March 2026
Kjeld
11 March 2026

Superlekker en topkwaliteit vis

M.Sch
3 March 2026

Lekker en vers als altijd. Zowel de rolls als de pokebowls.

Stella
2 March 2026

Sushi was heerlijk, zoals altijd!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M
2 March 2026

Loempia’s waren koud ….

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Azarja Nijland
1 March 2026

Heel erg goed

Nering Bögel
27 February 2026
Johan van der Goot
24 February 2026

Wij vonden dat de kwaliteit van de sushi was afgenomen. Dit was de eerste keer dat wij bestelden vanaf de nieuwe locatie. De sushi zag er minder aantrekkelijk uit en was erg plakkerig. Het leek ook niet vers. Verder vonden wij de verpakking, de kartonnen doos, minder aantrekkelijk dan de plastic doos van voorheen (maar dit kan met het milieu te maken hebben) ook vonden wij het vreemd dat we de freeroll niet ontvingen terwijl de bestelling toch meer van 35 euro was. Ook werd de SUB heffing in rekening gebracht, terwijl deze per 1 januari 2026 is afgeschaft. Kortom: een onvoldoende voor deze bestelling.

Roosendahl
16 February 2026

Voor de 2e keer hier besteld en afgehaald en wederom heerlijk gegeten! Wij zullen bij Mr. Sushi zeker weer bestellen.

Emma Bekedam
14 February 2026

De kwaliteit is top, heerlijk gegeten. Alleen jammer dat ik niet de chuka wakame heb gekregen, we zijn er gek op. Deze had ik 2x besteld en betaald. Maar is niet erbij geleverd. Ik hoop dat ik het geld weer retour kan krijgen.

Peter S
12 February 2026

Het eten werd optijd bezorgd door vrolijke bezorger

De haan
9 February 2026
Esther
8 February 2026

We hebben onze bowls weggegooid het was ronduit slecht deze keer! Veel rijst weinig en niet gevarieerde topping en zowel de zalm als de tonijn “ riekten” waardoor onze eetlust snel weg was. Jammer!!!!

Tamara
7 February 2026

Snel bezorgd en vriendelijke bezorger. Eten was echt goed!

Aukema
4 February 2026

Heerlijk weer, zoals altijd. De crispy salmon rol is echt helemaal geweldig! Twee kinderen die gek zijn op sushi en hier vinden ze het altijd het aller lekkerste.

Sander Diever
3 February 2026

Zat weinig smaak aan de sushi, karig belegd niet mooi gerold maar 4 kant, ongelijk gesneden. Helaas andere vestigingen hebben een betere kwaliteit

Denise
31 January 2026

Sushi is altijd top! Bezorging was te laat half uur langer moeten wachten we stonden al op het punt te bellen. En normaal gesproken melden ze het wel even mochten ze iets later zijn maar helemaal niks..

Esther
30 January 2026

Bestelling zou 18:20-18:40 uur komen maar om 19:00 uur toch maar even gebeld hoe laat ik het kon verwachten…Het was druk (alle begrip) maar de bezorger was gelukkig al onderweg, werd mij verteld…Uiteindelijk stond hij pas om 19:45 uur op de stoep. Voor bezorgkosten van 7,50 verwacht ik eigenlijk ook wel een klein stukje service. De beloofde kortingscode heb ik (nog) niet ontvangen. Al met al jammer, aangezien dit ook niet de eerste keer is

AN
30 January 2026

Wij hadden het eten iets eerder verwacht. En niet geheel binnen de tijd.

A
30 January 2026

Was top

Sanne
24 January 2026

Stipt op tijd, goed verzorgt en lekker!

Elfi
21 January 2026

Genoten van heerlijke sushi. De bestelling stond op tijd klaar.

K. Bos
18 January 2026

Perfect.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

HJ
16 January 2026
Omar
15 January 2026

Sushi besteld maar de rijst was op. Netjes gebeld en aangegeven dat het langer duurt. Maar vervolgens verkeerde bestelling gekregen en de kwaliteit was echt niet oké dus alles weggegooid. Daarna geprobeerd te bellen maar niemand neemt op. Zeer jammer maar langer te wachten op niks.

Erwin de Haan
12 January 2026

Er is mij nog een kortingbon/code beloofd. De Sushi was heerlijk ! maar het warme deel helemaal koud. (bezorging duurde ook bijna 2 uren)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Linda
10 January 2026
Khatoon
4 January 2026

Jammer dat het eten koud was toen het bezorgd werd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Irene
4 January 2026

De sushi waren zo als eigenlijk altijd heerlijk. Ze kwamen echter 40 minuten na de verwachte bezorgtijd. Dat vind ik wel heel erg veel afwijken. Vooral omdat we geen update kregen.

SPL
3 January 2026

40(!) minuten te laat. Hele slechte service.

Edwin
3 January 2026

Weer heerlijk gegeten

Petra
30 December 2026

Via de website besteld en opgehaald. Stond al klaar op de afgesproken tijd. Heerlijke sushi, echt vers en smaakvol. Wij gaan hier zeker weer bestellen!

M. De Vries
29 December 2026

Was weer heerlijk! Wat een goede sushi. En probeer ook de garnalen kroketjes! Mogelijk de warme producten de volgende x iets beter verpakken. Was iets lauw.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van der Wal
29 December 2026

Keurig zoals altijd

Jacomijn
27 December 2025

Heerlijke verse zalm. Super sushi

Ashley
24 December 2025

Was heerlie🎄🎄

Breeuwsma
22 December 2025

Weer heerlijk zoals altijd.

K. Bos
22 December 2025

Producten zijn van goede kwaliteit en goede smaak. Jammer was de levering, deze ene keer, nogal later dan afgesproken.

Sanne
20 December 2025

Kwaliteit was aanzienlijk minder dan vorige keren. De rijst was sompig.

Nijdam
14 December 2025
Broersma
12 December 2025

Mijn bestelling klopte helaas niet. Ik had 2x de Tekka Maki en 1x de Spicy tuna (om te proberen) helaas was mijn hele bestelling spicy gemaakt. Ik vond de sriracha saus niet lekker en te overheersend. Dat kan. Maar daardoor kon ik mijn andere bestelling nu ook niet opeten. Ik heb eventueel een foto. Vorige keer was er een deel van mijn bestelling niet geleverd. Na bellen werd dit gelukkig nageleverd.

Erik
8 December 2025

Heerlijk genoten van lekkere verse sushi. Stond op de afgesproken tijd klaar.

Alle Bolier
8 December 2025

Top

edwin
7 December 2025

weer heerlijk gegeten

AJ Krab
2 December 2025

De bestelde en betaalde chopped wasabi is niet geleverd.

Jellie
29 November 2025

Heerlijk gegeten. We misten de sojasaus.

bart smeltink
23 November 2025
S
22 November 2025

De sushi was heerlijk, helaas zat er wel een haar in de sushi. Jammer..

Rebecca
22 November 2025
Inge De graaf
21 November 2025

Heerlijk!! En optijd!!

Grietsje Ruiter
20 November 2025

De kwaliteit was niet zoals we gewend zijn. De sushirijst was week, weinig smaak en de toppings karig. Jammer.

Manal
19 November 2025

Heerlijke sushi! Vriendelijk personeel :)

B
18 November 2025

Helaas kreeg ik de gewone loempia's met vlees in plaats van de vegetarische groenteloempia

Vd Brink
18 November 2025

Prima lekkere sushi, bezorging binnen aangegeven tijd. Alleen had ik gevraagd om geen stokjes maar wel wasabi, vervolgens helaas stokjes gekregen maar geen wasabi.

K. Bos
16 November 2025

Prima kwaliteit. Snelle levering.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jan
15 November 2025
Karin
14 November 2025

Perfect

Maria van der Meer
10 November 2025

Smaakte weer top!

Ashley
10 November 2025

Het was heerlijk, zoals altijd. Helaas gebeurd het regelmatig dat er geen eetstokjes, sojasaus, gember en wasabi bij mijn bestelling zitten. Helaas was dat dit keer ook weer het geval..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Y M
9 November 2025

Had sushi met avocado besteld, kreeg sushi met komkommer geleverd. Ook was mijn sushirol ‘shoft shell ebi roll’ niet gesneden.. heel jammer.

Anoniem
9 November 2025

De sushi was heerlijk 🍱 De warme hapjes waren helaas niet op temperatuur 🥟🍤 en werden 'op de kop' aangeleverd.

N
6 November 2025
Ben
2 November 2025

Ons eten werd meer dan uur later bezorgd dan gepland, en helaas koude gyoza.

Irene Bos-Kromkamp
2 November 2025

Sushi rijst was nog warm. Daarnaast waren we gewend dat we flesjes soja saus bij onze bestelling kregen. Nu 3 hele kleine zakjes waar heel weinig soja saus inzat, hetzelfde geld voor de wasabi en gember. Jammer!